کلینیک دندانپزشکی بارانا کلینیک دندانپزشکی بارانا .

کلینیک دندانپزشکی بارانا

ارتودنسی یا لمینت مشهد؟ کدام بهتر است؟

برای اصلاح دندان های نامرتب لمینت بهتر است یا ارتودنسی؟
یافتن مناسب ترین روش برای اصلاح بهم ریختگی دندانها، نیازمند یک متخصص با تجربه می باشد. اما یادتان نرود که آگاهی در مورد هر کدام از دو روش ارتودنسی و لمینت، می تواند به شما در انتخاب درست ترین روش کمک نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی دندان در مشهد روی لینک آن کلیک کنید.

 
در شرایطی که بهم ریختگی دندان ها جزئی باشد و بخواهیم به روشی سریعتر ظاهر آنها را بهبود ببخشیم، می توانیم از لمینت سرامیکی استفاده کنیم.

یادتان نرود! که لمینت دندان بیشتر جنبه زیبایی داشته و برای درمان بهم ریختگی های شدید در دندان های نامرتب، نمی تواند جایگزین ارتودنسی شود.
دلیل تمایل برخی افراد به انجام لمینت سرامیکی، دوره درمان کوتاه و دشوار بودن انجام ارتودنسی در سنین بالا می باشد.

اگر بخواهیم به یک نتیجه گیری کلی برسیم؛ هنگامی که جابه جایی و یا بهم ریختگی در دندان ها شدید باشد، ارتودنسی و پس از آن در برخی بیماران جراحی فک به عنوان مناسبترین راه حل به جای لمینت توصیه می گردد.
انجام لمینت سرامیکی پس از اصلاح بهم ریختگی دندان های جلویی با ارتودنسی
جهت دریافت مشاوره دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی و یا نیز تعیین نوبت با بهترین متخصصان دندانپزشکی در مشهد، با کارشناسان ما در کلینیک بارانا تماس بگیرید تا شما را جهت تعیین مناسبترین روش ها پس از ارسال تصویر لبخندتان راهنمایی کنیم.

عوارض لمینت دندان چیست؟
برای تجربه یک درمان موفق؛ بدون احساس ذره ای درد و عوارض، نیاز به یک کلینیک دندانپزشکی معتبر و همچنین بهترین دکتر لمینت دندان در مشهد داریم که کار را با نهایت دقت و ظرافت و به موقع به ما تحویل دهد.

عوارض لمینت دندان به شکل غیر اصولی شامل؛ پوسیدگی، عدم برقراری پیوند مناسب بین مینای دندان با لمینت و در نتیجه افتادن آن، احساس نارضایتی و درد به موقع جویدن غذا و آسیب به مینای دندان می باشد.


برچسب: لمینت مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۳:۵۴ توسط:کلینیک بارانا موضوع: نظرات (0)